У условима ванредног стања на територији Републике Србије, сагласно Одлуци Владе Републике Србије о обустави извођења наставе у високошколским установама, средњим и основним школама и редовног рада установа предшколског васпитања и образовања (“Сл. гласник РС“ бр. 30/2020), Академија струковних студија Шумадија (даље: Академија) организовала је своје активности на следећи начин:
- Настава (предавања и вежбе) на основним и мастер студијама организује се без физичког присуства студената.
Наставни материјали са презентацијама и пропратним упутствима и појашњењима биће редовно ажурирани и доступни на сајтовима Одсека у саставу Академије и преко платформе Мoodle. Студенти ћена недељном нивоу добијати инструкције од предметног наставника и сарадника.
- Студентима ће бити признати бодови по основу предиспитних обавеза и то: присуства предавањима и вежбама.
- Наставници и сарадници су дужни да у периоду одржавања наставе према распореду часова буду доступни студентима путем средстава електронске комуникације.
Додатне консултације обављаће се искључиво електронским путем. Наставници и сарадници су у обавези да одговоре на упите студената у року од 24 сата. Oдговоре на постављена питања или друге пропратне коментаре и обавештења наставници и сарадници дужни су да доставе свим студентима у групи.
4.Специфични облици наставе које се на овај начин не могу реализовати (лабораторијске вежбе, рад у рачунарским учионицама) неће се обављати до стварања услова за безбедно извођење ових активности.
5.Израда и одбрана завршних, дипломских и мастер радова организоваће се у договору са ментором и препорукама надлежних органа када се за то стекну услови.
- Студенти се могу електронским путем обратити студентској служби одсека ради добијања потребних обавештења. Студентска служба је у обавези да одговори на студентске захтеве најкасније у року од 48 сати.
- Одсеци су у обавези да организују рад библиотека ради издавањалитературе студентима поштујући правило да је у просторији библиотеке присутан један запослени и само један студент. Обавештење о термину рада библиотеке објавити на сајту одсека.
- Отказују се све студентске ваннаставне активности.
- Све седнице органа Академије, ако постоји потреба за њиховим одржавањем, организоваће се искључиво електронским путем. Материјали за седнице ће бити достављени у електронском облику.
- Наставно особље мора бити на располагању путем email-a и телефона, а у просторијама Одсека Академије присуство наставног особља је могуће само у посебним случајевима, искључиво по налогу руководиоца одсека.
- Ненаставно особље у одсецима Академије биће ангажовано у минималном броју уз минимум процеса рада, који ће омогућити функционисање Академије струковних студија Шумадија. Ненаставно особље које није дежурно, радиће од куће на задацима на којима је то могуће, а према плану који ће направити шефови канцеларија стручних служби одсека. Ненаставно особље које ради од куће мора бити на располагању путем email-a и телефона у периоду редовног радног времена.
- Рад запослених на хигијенско-техничким пословима биће организован тако да се приоритет даје интензивном одржавању хигијене, а уз коришћење адекватне хигијенске заштите (маске и рукавице).
Oизменама у начину организовањанаставних активности студенти ће бити благовремено обавештени истицањем обавештења на интернет страницама одсека у саставу Академије струковних студија Шумадија.
ВД ПРЕДСЕДНИКА АКАДЕМИЈЕ, Проф. др Миломир Гашић